Thursday 18 August 2011

Akhirnyaaaaa.....

Assalamu'alaikum dan hello....





fuhhhhh... siap jugak akhirnya blog aku nih...
dah lama nak buat blog... tapi harini tak tau nape yang jadi semangat sangat...





ni pasal tengok website www.mohdkhairuddin.com la nih...


sempoi giler dia punyer website...
mesti mahal nak buat...huhuhu



tapi memang letih ar duk perah otak nak buat blog ni...




nampak simple je an?
tapi aku dari sebelum bukak pose tadi sampai ar sekarang duk edit blog nih..




ape-ape pun tahniah untuk diri aku sendiri (hehehe)..




dan terima kasih untuk korang yang datang intai-intai blog ni..



kenapa ungu????


hahha






mesti ada yg tnya kan?...


jawapan aku (takde jawapan lain dah)...
sebab warna ungu tu sempoi....
ye ar takkan nak letak warna pink... tak pepasal orang pikir pelik..ahahahahah






ape-ape pun terima kasih sekali lagi bagi yang telah dan sedang melawat blog ni....


inilah post pertama untuk blog pertama aku (sebelum ni buat tak pernah jadi,,,ahahah)


ok jumpa lagiiiii...


dofogebaudetttttt..... chau chin chow....

No comments:

Post a Comment

all Posts Plugin for WordPress, Blogger...